Klantgericht handelen
4Minds gebruikt altijd de wensen en eisen van uw organisatie als uitgangspunt en is vervolgens in staat om met haar standaard ‘bouwblokken’ en aanpassingen daarop een optimale oplossing aan te bieden, op tijd, tegen de afgesproken kosten.
Resultaat voorop
De diensten en producten leveren welke zijn beloofd. Een open deur, maar hoe vaak zien wij niet wat anders. 4Minds stelt het resultaat en kwaliteit van de oplossing voorop. Dat betekent ook dat 4Minds in een relatie met u zal investeren om uiteindelijk de afgesproken dienst te leveren en daarmee ook een langdurige werkrelatie te bewerkstelligen.
Aanpassingsvermogen
De economie, ICT ontwikkelingen en andere externe factoren spelen continu een rol bij het ondernemen. 4Minds beseft dat flexibiliteit in haar dienstverlening voor uw onderneming heel belangrijk is. Niet alleen in de productkeuzes maar juist ook in de manier van werken.
Cultuur
Vanaf onze start in 2006 zijn integer ondernemerschap en onze no-nonsense mentaliteit leidend voor de wijze waarop 4Minds als organisatie opereert. 4Minds medewerkers beseffen dat u zorgt voor omzet, dus ons brood. Een klant voor je winnen is moeilijk maar de echte uitdaging zit in het behouden van een klant.
Daarom investeert 4Minds continu in de relatie met haar klanten, ook door middel van gedegen advies en ondersteuning. We zijn er dan ook trots op om te kunnen vaststellen dat inmiddels vele bedrijven al jarenlang tevreden klant bij ons zijn.